onsdag 31 december 2008

Nyårsafton & Snowroller!

oj harre min skapare! nu har de snart gått 2veckor sen jag skrev något senast! Så jag tänkte att det kanske var dax nu igen! :) Det är ju faktiskt Nyårsafton å allt! Åh gissa vad som går på tv just nu? Sällskapsresan-snowroller! gaah! jag älskar den filmen, den är bara för jävla bra! aaa nu blir helmers resväska mosad av plogbilen! :) åh de är så synd om honom! :)
Idag så blir det fest å fest! klockan halv itt, så ska vi glida över till Arnes farbror Johan som fyller år idag. Hurra Hurra! Och sedan vid fyra ska vi sticka över till Robbsi & Mimmi och stanna där till långt in på natten! :) Jag har även skrivit upp mina nyårslöfte på en trasig lapp! Tänkte slänga in dem här också.

*köpa max en ny mobil. (lycka till kamilla) -om jag får gissa så kommer de bli typ 3.
*Hitta på massvis med roliga saker.
*Göra allt för att komma in på universitetet!
*Göra klart våran lägenhet.
*Åka till London och shoppa skit mycket
*Vara snällare och mindre ha-galen mot Arne!
*Börja jogga mera!
*Gå någon kurs med Hugo.

så de vart allt !:) haha. tror ni jag kommer lyckas? Jag hoppas de iallafall!

haha, nu har de kommit så långt i filmen, när de ska ta liftkorts-foto. haha
-30 spänn bara för oss fyra!
Aldrig i livet.
Så fort de blixtrar så ut fort som FAN!
in, uuuut , men iiiiin med dig, ut IN!

Nä nu ska jag minsan titta på filmen tillsammans med Arne och Hugo
sen göra mig lite vacker! Vi ses! Gott nytt år på er!:) hörs imorron!

-k

Inga kommentarer: