fredag 5 december 2008

roliga fredan!

Yes äntligen fredag! :) Och det är faktiskt en ganska
rolig dag, hehe, har suttit och läst igenom Bellme.se´s
komentarer om dagens vara, Då de blev fel i början
och stod att värsta el-tandborst kittet skulle kosta 69kr
när de i vanliga fall säljs för runt 1200. och alla små tjejer
är ju grymt galna nu när de fått reda på att de blivit ett
tryckfel och att varan kostar 899 eller likanande istället
för 69kr. Jises säger jag bara! Men de är kul å läsa för
vissa e helt snurriga . Men jag tackar för en rolig läsning!
ska återvända till mitt jobb nu! Hej!
-k

1 kommentar:

Tezz sa...

ja mig kvittar det, men blir nog skönt med en lugn kväll eftersom man jobbat hela dagen o så :) så im up for anything! Men beck låter väl som en bra ide? Inte för jag vet hur länge jag kan hålla mig vaken bara :D