tisdag 16 december 2008

svårt å sova!

vad ska jag göra idag ? Åh. Jag vet inte riktigt!
Nu de senaste nätterna har jag sovit så fruktansvärdt
dåligt! Inatt var värst . somnade säkert inte för än vid
halv 2. och skulle sedan gå upp klockan sex. Kul.
Men ikväll är jag förhoppningsvis tröttare och kommer
somna bums! Det är typ de värsta. när man ligger och
vrider på sig och inte kan somna. och så tänker man
jahapp nu ska jag upp om fem, fyra.tre timmar. ush!

Tezzan var ju här uppe hälsade på i helgen! det var
jätte kulit. i Fredes så var vi så trötta så vi orka typ inge.
Tittade på Idolfinalen. och sedan satte vi igång en Beck
film . hehe såg typ 40min sen somnade vi. Sen i lördes så
åkte vi in till stan! fick handlat en ny kalender. och gick
sedan bara runder och tittade på massvis med saker. Jätte
skönt, och roligt var det, Har nog aldrig varit i stan och bara
tittat. Har alltid skullat handla en massa saker man vart
tvungen att ha, och som man oftast inte hittat och så har
man fått åka hem sådär halv-grinig för att allt var helt
plötsligt förstört! Men så var de inte denna gången! :)
Sen på kvällen gled loppis över och så sjöng vi singstar
och spelade Med vilda gester. :) Jaa, Helgen var helt suverän!
lägger upp lite bilder från helgen senare !:)

Ne nu ska jag ta tag i lite saker här hemma! vi hörs sen!
-k

Inga kommentarer: