onsdag 3 december 2008

Nytt liv?

varför är det så trist och svårt att komma på
något kul att göra!? Jag är ju helt ledig idag.
Och ändå så har jag inte gjort något vettigt alls .
Jag önskar jag var en sådan människa som
har hela sin kalender fullproppad med roliga saker
att göra eller bara vara tvungen att hinna med att
göra för annars spricker de för en massa andra saker
som händer i ens liv! Sitter här med min ganska
så tomma kalender framför mig, de ända som är i
fyllt i den är vilka tider jag jobbar om dagarna! kul....
dessutom är den skit ful och de höjer inte stämningen
direkt. NÄ nu får det bli ett slut på de här!
Nästa gång jag är någonstans där de typ säljer fina
kalendrar så ska jag bannemej köpa en ny och börja
på ett nytt liv och hitta massa roliga saker.
så passande att det snart är nytt år då. Då jävlar
ska det bli andra bullar!

1 kommentar:

Tezz sa...

haha nu kommenterar jag alla dina inlägg :P men jag satt faktiskt precis idag o tänkte att jag MÅSTE ha en ny kalender, för min är slut den sista december. Men då slog det mig "jag ska vänta till jag är i sthlm, så har jag ngt kul o vettigt att handla där" :D