torsdag 18 december 2008

godmidda!

blä. känner inte alls för att jobba idag!
jobbar dessutom kväll. vist tiden går fort
och de är hyfsat slappt efter kl 1800. men
man kommer ju hem så himla sent, om
inte sötaste Arne har lust att hämta lilla arma
mig som någon läskig typ kan överfalla om jag
måste åka hem kommunalt alldeles helt ensam.
blinkblink! :)
Så nu på morgon försöker jag tänka possitivt!
mina knep:

1. Tänker att det är julafton om mindre än 1vecka!
2. Lyssnar såklart på Paul Potts. Vist de är lite deppi
musik, men jag blir glad innerst inne!
3. Försöker sjunga med:) men de är omöjligt så då
börjar jag skratta åt mig själv så sjukt dålig ja är på
å sjunga!
4. Har packat en matsäck med massa onyttiga saker jag
ska äta ikväll när jag jobbar!
5. Längtar till ikväll när jag ska få trycka i mig allt onyttigt
i min mat-säck! :)
Här har vi lilla Paul:) min idol!:)
ses sen! / Milla!

1 kommentar:

Mamma sa...

Hallå tjejjen!!!!!!
Håll ut snart kommer du ner till oss i skåne. Hugo längtar efter matte och husse, säkert ni efter honom också. Hörde att du landar tidigare, när då? Snart helg,kämpa på. Din kära mor är också ledig i helgen. Kramar lilla mor