onsdag 10 december 2008

Just idag är jag glad :)

Puh, kom ganska nyligen hem från stan! Lyckades
tack å lov få tag på de flesta julklapparna jag skulle ha!
Har bara Farmor,Farfar, Casper och Noel kvar nu.
Men vettikatten vad jag ska köpa till dem!! hjälp?

Hitills idag så har dagen varit ganska händelserik.
Började jobba klockan 7 imorse, och på jobb så har
det varit lagom mycket, men sen har jag fått göra
katastof-testning. Va skit nervös å tappade bort mig
med vad jag skulle säga. Men de va kul och nu har jag gjort
de :) Så nu känns de inte lika läskigt längre! :)
Å sen var jag ju inne i stan och fick tag på massa julklappar.
å när jag hoppa av pendlen i Älvsjö så fick jag syn på en
man i pilot uniform :D tjusigt tjusigt ! så jupp min dag har
varit helt okej :) Nu sitter jag med min data i knäet och
tittar på desperata hemmafruar samt trycker i mig en
clementin och avnjuter ett gals julmust :)

på tal om clementiner, Kan man verkligen heta så?
Finns en läkare eller dyligt på jobb som heter clementin.
Lustigt namn tycker jag, jag brukar fnissa lite när de
ringer någon och söker henne/honom :)

hej - k

Inga kommentarer: