måndag 22 december 2008

hemligt projekt!

puh, ojojoj då var det redan måndagen den 22dec. och imorron så pyser jag till Skåne. mitt plan flyfter 10.15 så då är jag hemma i skåne lagom till lunch. På sturup så har jag flörtat med min älskade kusse Peter så han hämtar mig så ska vi spana in hans nya lya i Malmö och efter de hem till morsan och farsan och lilla huuggo i Landskrona. åhhhh jag bara längtar så sjukt mycket efter Hugo. det ska bli så kul och jag kommer bli så himla glad när jag ser honom! :) gaah. jag längtar!
På julafton så ska vi ut till Häljarp och fira jul hos Faster Karin och Anders! ska bli så mysigt. och jag hoppas lilla hugos får lov att följa med. annars så åker jag hem efter maten och umgås med honom. och ge honom alla hans julklappar å ser hur glad han blir! tro mig han är jordens finaste!

Sitter just nu och väntar på att Arne ska komma hem! Han skulle försöka sluta tidigare idag så vi hinner planera lite av vårat nya hemliga projekt! :) Det kommer typ bli de allra bästa och roligaste på längeee! men mer om de senare! :)

om vi inte hörs innan! God Jul :) -k

Inga kommentarer: