fredag 12 december 2008

Quando sono solo,sogno all'orizzonte

Tjollahoppsan! :) Börjar inte jobba förän klockan
ett idag så jag tog mig lite tid till att blogga lite :)
Idag är det fredag och jag är på strålande humör!
Vaknade klockan sju imorse och låg å drog mig till
kavrt i nio typ. Och efter de har det varit full rulle
Paul Potts på hög volym (Inte så högt så de stör grannar,
Hur nu Paul Potts skulle kunna göra det)
Städat badrum, kök, plockat undan saker Samt höll
på att svimma av den riktigt räliga wetex duken. fy fan
vad den va äcklig & luktade mumma gjorde den inte vill
jag lova! Idag är dagen då Tezzan kommer upp till mig!:)
Kom på igår att tror inte att tez har sett Mamma mia.
Så om hon vill så tänkte jag att den kunde vi se ikväll
den är ju bara för fantastiskt bra alltså! Helt underbar!
Man blir lixom så himla lycklig av den. Å tänk då så
lycklig man kommer bli med en eller två martinis också!:)
de ända som fattas är ju bara singstar ABBA! Då skulle
kvällen vara kanon. Men singstar ABBA får vi ta nästa
gång vi ses istället! :) Nej nu ska jag fixa de sista å sedan
till jobb. Och be att denna dag fram till 21 går något så
förskräckligt fort så jag får träffa min lilla tezzelini! :)


hej -k

Inga kommentarer: