onsdag 3 december 2008

näseblod, fina fossingar + julkalender!

Sitter just nu och fundrar över vad jag
ska hitta på idag!? Jag är ledig och känner
absolut inte för att bara sitta hemma å ruttna bort!
Gick upp klockan sju idag för jag upptäkte att jag
blödde näseblod. uuuo. 2 gången på två veckor.
Vad är detta? Har annars inte haft näseblod sedan
jag var liten, Jag tycker inte de är alls frächt, och så klart låg jag å blodade på en kudde med vitt örngott.å de första jag fick syn på när jag öppnade mina stackars trötta ögon va en fet blod-fläck på kudden! mmmm.Har även ringt till fotvårds klinik:) fick en tid 12feb, jag planerar att ha frächa och fantastisk fina fötter till vår och sommaren, längtar så otroligt till jag är klar med mina små fossingar!

Ja nej, annars så är de väl inget , eller jo, Jag har baramissat ett avsnitt av jul-kalendern detta året :) Arne har börjat sätta igång tv:n i somrummet kl 07.00 nu de senaste 3dagar så man hinner vakna till lite lungt
(om man inte upptäcker att man har näse-blod) så
man kan kolla på julkalendern som börjar 07.15.
Missade dock avsnittet igår för jag började jobba kl
sju. Och smarta jag tänkte inte äns på att sätta igång
tvn på jobb,. men om jag ska vara ärlig så tycker jag ändå
inte att de är så roligt, inte som när man va liten och
trolltider, eller greveholm gick som julkalendern . då
satt man klistrad framför tv innnan man skulle bege sig
till skolan! + att morsan hade köpt julkalendrar till mig
och brossan, 3st chocklad å en för tv-kalendern, Och hade
man tur så hade man fått en tuggumikalender av theres
mormor också :) de va tider de :)


nää nu ska jag äta lite frukost och planera min dag!

hej -k

1 kommentar:

Tezz sa...

Haha, ja det var verkligen tider det :) Vi och alla våra kalendrar, och jag spara alltid mina chokladisar till julafton, eller iaf ngn av dem. Och sen satt jag där med alla mina bitar och stefan blev skit arg på mig o sa att jag fuska :D