tisdag 9 december 2008

pasta ala´(milla) lr. Tjejen på TV?

imorse så tog jag en ordentlig slapp morgon/förmiddag!
Och jag tycker inte äns att det är tråkigt! :) Arne väckte
mig så klart till klockan 07.00 så jag var nåttsånär pigg
till julkalendern. Sen låg jag vaken och titta på TV till typ
kvart över nio. Sedan sänkte jag volymen på Tv:n och
somnade om! och vaknade igen halv 12. Så underbart skönt
att kunna göra så! :) Nu är jag riktigt utvilad och känner
för att göra massvis med saker resten av dagen! Blir nog
inte något fancy så där direkt. Och inte något jätte roligit
för den delen heller. Men jag tänkte ta en prommis och sedan
tvätta, städa och laga mat! Tittade på något matlagningsprogram
precis innan jag klev upp ur sängen, å tjejen där gjorde någon
Spaghetti med mozzarella och grillade tomater! Tänkte minsan
ge mig på den rätten idag! :) Såg faktiskt riktigt gott ut (när hon
gjorde de dock, så vi får väl se hur de går för mig)


Nej nu ska jag inte sitta här mer! Vi hörs sen! - k :)

1 kommentar:

Mamma sa...

Hej min kära dotter. Det lät ju riktigt gott det du skulle laga till. Blev det bra?
Hugo saknar matte och husse, han hälsar. VOV!!!!
Kramar från oss alla