torsdag 4 december 2008

3timmar kvar..

ööö sitter på jobb just nu och
jag är fortf skit trött. :( Så himla segt.
3timmar kvar nu. hehe känns som att de kommer
ta en evighet innan klockan blir nio! puh. fy!
inget vettigt på tv e de häller.! känns som att
jag bara klagar å klagar. men det får jag göra idag
för det är så sjukt trist. jag vill bara hem och så vill
jag ha hem lilla hugo. han är bra på att få en på bra
humör. men nej., jag ska sitta här 3timmar till och
Hugo får jag inte träffa förän till jul. KUL!
haha de rimma!:)
nej nu ringer de massa dryga människor så jag
orkar inte skriva mer! ses!
-k

1 kommentar:

Tezz sa...

klart du ska få massage =) men får nog bli när du är här nere, lite svårt o få med bänken :P Nej nej, lugnt, jag är FATTIGLAPP jag med ska du veta, så en kalender tyckte jag låg på rimlig prisnivå, för ngt måste jag ju handla :D haha