måndag 1 december 2008

Så sött men sjukt irri !!

Kan ni tänka er att dessa små söta
varelser kan vara så sjukt jävla irriterande ?
Fick tillbaka våra nunchuck-kontroller till Wii:et
igår. Och då täkte jag att jag skulle sysselsätta mig
med att spela lite idag efter jobb. Åh dom små
kaninerna eller va de är för något var ju super söta!
Ja, de är dom verkligen! de första 6% av spelet.
Har dock inte kommit så mycket längre, FÖR JAG
KOMMER INGEN STANS på de helvetes spelet.


Först så hackade jag upp mig på TOA-BANAN!
Ja, ni hör ju bara på namnet, De små jävlarna satt
på små ute-dass där dörrarna åkte upp av sig själva
och jag skulle sitta och smälla igen dörrarna, 50 sek
skulle jag klara, och nej, jag vet , de låter jätte lätt.
men de va de minsan inte. för om man inte lyckades på
en så fick man en propp på sig. Ja, ni vet sån som man ser
att de har på filmer som de rensar toan med. frächt lixom?
Jo vist. efter typ 50 miljoner försök så lyckas jag smälla
igen allas dörrar på 51 sek.!:)
Sen till nästa, hoppa hopp-rep. Ja, Skit enkelt tänkte jag!
men ack så fel jag hade. för rätt va de e så kommer de
en liten skit kanin och täcker upp hela tv-rutan så man inte
ser när man ska hoppa! Tack.- så hjärtligt. Så nu sitter jag
där. Har den här jäkla hopp-reps-banan kvar innan jag
kan gå vidare till nästa steg.
Men sen finns de ju såklart vissa banor där de är jätte söta
(kanske, för att jag inte hade något problem med att klara
de banor, Jag vet inte)
men dom är himla söta när man ska dränka dem i morot-juice
eller dansa med dem :)

nej nu ska jag skicka Arne på hoppreps-banan så att jag
kan dansa vidare med de små liven!:)

hej!

Inga kommentarer: