måndag 15 december 2008

Månadsklöver!

hallå hallååå! :) Idag satt jag hela dagen på jobb
och drömde om månads-triss! Haha! Gud så underbart
det skulle vara. Först skena fantasin iväg med 50tusen
i 25år. men sen tänkte jag att 10tusen i 10år inte skulle
göra så värst mycket heller om jag vann! :) Spec nu till
våren. Jag skulle resa och shoppa mest resa tror jag
så där riktigt mycket för sen till Hösten ska jag ju
förhoppningsvis börja plugga så då kan man ju inte
åka hursom helst när som helst. Jupp jag har bestämt mig,
Förskollärare blir det :) Det vill jag verkligen! Och ska göra
allt för att lyckas :)
men åter igen månadsklöver. fy vad de skulle sitta fint!
nej nu ska börja små-planera min och Arnes Londonresa!
gaaah, jag längtar sååååå. har även sparat en massa också
så nu är jag på väldigt god väg :)

hej -k

Inga kommentarer: