lördag 3 januari 2009

Ulf "vanheden" brunnberg

Guuud så seg jag varit idag! Mådde sådär imorse men nu mår jag mycket bättre! Det känns ganska så bra de! Ikväll blir de lugna puckar, Adde Patricia och kanske Krille kommer kommer över snart och då blir de kanske typ bara tv-spel eller något annat sorts spel. Vi får väl se! Har precis tittat på Jönssonligan! åh jag tycker verkligen de är super roliga! Vanheden är min favorit.
så himla tjeck med sina röda strumpor och vita lofers, Olbas och sin Borselini (hatten) ;)


Nu e Patricia och adde här vi kollar på Hockey-matchen och spelar wii blowling i pauserna! :)
nää.. nu ska jag å patte spöa killarna . vi hörs imorron! ja men säg godag då!

1 kommentar:

Tezz sa...

ja, du hade så rätt så rätt :) Sååå bra! Åh, vi sågs aldrig när du var härnere ju. Jag låg i maginfluensa över juldagarna och sen har man alltid så mkt annat just de dagarna, så kan tänka mig du hade detsamma.. Men får ses snart igen! Om man bara kunde vinna lite pengar.. Hade varit så skönt att komma ifrån och kunnat göra ngt kul kul :) Puss <3