lördag 24 januari 2009

Wolga-lördag!

Tjenix. Har varit ganska dålig på att skriva nu i veckan! Men jag har inte rikitgt kännt mig ok. Har varit mycket stressad och hängi på samma gång! Men jag klarade av veckan och nu äntligen så är det lördag! Igår så tittade vi på Lets Dance. Ja, Bella åkte ut. Blev faktiskt lite förvånad. De fanns ju de par som dansade sämre än henne igår. Men sen om man tänker efter så är hon ju inte ett dugg lika folkkär som de flesta andra som är med. Finns ju massvis med folk som inte äns vet vem hon är. Så de va väl lika bra de då:)
Idag ska de vara min och loppan Wolga-lördag! Vi får väl se hur detta kommer sluta. Har kvar lite suddiga minnen från förra gången de vart wolga lördag. " guld till peter , guld till peter" hör jag lite svagt när jag tänker på wolga! Det var nog den kvällen Jag och loppis var ute i Helsingborg och härjade. Lopp tappade sin mobbe på stora vägen utan för knutpunkten och alla delar flög åt alla håll å kanter och faktiskt så fann vi precis alla delar tillockmed sim-kortet. Fantastiskt om man tänker på vilket skick vi va i! Så de ska bli spännande och se hur kvällen kommer bli! :)


Nej nu ska jag göra mig färdig för att gå upp till kjollen å spela på stryktipset :)

Hörs sen! Hej!

Inga kommentarer: