onsdag 7 januari 2009

genom stad och Land går Vi Tillsammans..

Oj vilken morgon! Jag känner mig så grymt glad och ledsen på samma gång. Gick upp vid halv åtta idag och var äckligt trött, Hade inte äns vaknat till när Arnes klocka ringde (vad jag minns iallafall) men Arne drog upp mig ur sängen och satte mig i soffan! Fick därmed en halvtimme att vakna till liv innan jag och lilla hugo skulle kila upp till min raraste loppa som handlat frukost! mumms. Men det var inte för frukosten som vi kom dit. Vi kom dit för att stötta lilla loppan för att igår åkte hennes lilla Rocky-mon in på sjukan igen. Denna gången var det lite allvarligare och blev remiterad till västerås och till en ryggspeciallist. Lilla sötknoppen har fått disk-brock. stackarnen. Nu är iallfall operead och vi väntar och håller alla tummar och tassar vi har att operationen gjort något gott för lilla rocky. och att han kommer bli helt frisk igen. Det hoppas vi på sötnos. Vi hejar på dig!
Så därför känner jag mig ledsen! himla ledsen både för Martina och Rocky!

Men jag känner mig lite lycklig för att jag inte bara sover till typ 12 bara för jag är ledig. och att jag känner mig pigg för att fixa,handla och göra allt som jag verkligen borde göra och vet att jag kommer få så himla mycket gjort idag! så därför känner jag mig lycklig! Och så vet jag att jag ska jobba och tjäna pengar torsdag-fredag och då gör det inte så mycket att jag är ledig idag!
och sen pratade vi lite om våra sommar-planer. Jag hoppas att loppan kan ändå, givetvis ska hon tänka först och främst på Rocky. men jag tror att roliga saker skulle göra henne gott efter allt som hänt nu. Så enligt mig så får hon tänka på sig själv också och ha lite roligt fast de känns lite motit för henne just nu. Men vi ska hjälpas åt allihoppa! Det ska vi verkligen! <3

1 kommentar:

KimMikaelaKarlsson sa...

Stackars lilla vovven hälsa martina så mycket från mig.!! Pyss