söndag 18 januari 2009

Volga svamp!

Halååe! :) Har preiv kommit in från en prommis med Hugo. Och Arne ligger fortfarande och sover! Igår var en jätte rolig dag! Först så var vi på Ikea med Maj-britt Och hittade tyg till våra gardiner samt lite annat skit. Efter de så var de direkt hem och äta något å sedan hem till Mimmi som firade 22år. Det var mycket trevligt. Och sen på kvällen så hängde Hemming och Janet med oss hem och vi käka lite å så kolla blandannat på körslaget å fotboll så klart :P hehe
Loppis å Jock kom också till oss lite senare. Igår kom vi in på vilka "husdjur" man hade när ´man vart liten och det var ju allt från vandrande pinnar till hoppande bönor. Men en sak som jag kom på. Är det någon mer än jag som hade en sådan här Volga svamp? Det vart typ en rysk svamp som man matade med Te och sockerbitar några dagar och efter ett tag så födde den två stycken bebis-svampar som man sedan skulle ge till kompisar. Det var som en kjedjesvamp, och efter den fött två bebisar så dog den, och så kunde man forma den till typ vad man ville och så stela den sen? snälla det kan inte bara varit jag som hade en sådan. :) ?




Dessvärre blev vi inte klara med våran lägenhet igår så ni kan tyvärr inte få se bilder. men de kommer upp så fort allt e klart!


nej nu ska jag lägga mig under mitt flufftäcke igen. :) hej

Inga kommentarer: