torsdag 29 januari 2009

Mobiles! :)

Hejsan! Då var det torsdag och jag känner inte mig rikitgt frisk än. Så jag blir faktiskt hemma från jobb i morgon också. Idag har det inte hänt så mycket heller. Fast idag så har jag faktiskt inte bara legat i sängen. Jag har varit ute å gått med Hugo 3gånger. Var en sväng hemma hos Arnes mamma och badade honom :) Så nu är han vit/ren och fin- Och han luktar ljuvligt! Skit bra schampo. Mamma å Pappa köpte de när han var på semester hos dem.:) Sen idag så har jag ju även varit uppe i kjollen och hämtat ut våra nya mobiles:) Haha! äntligen. De har varit ett jävla shoew med dem. Men nu ligger de här hemma. Lovade Arne att inte öppna eller tjuv kika på dem innan han kommit hem. Och de har jag inte gjort heller. men jag vill så gärna börja använda min NU! :) så Arne kom hem NU!



Här ligger våra nya mobbs:) Min e såklart den svarta! Den är ju finast :)


Lilla Hugos e ren å fin :)

1 kommentar:

Mamma sa...

Hur är det med mobbsen? Den svarta påminner om dom gamla nokia vi haft tidigare. Hugos är så vit och blank. Att han luktar gott vet jag, en riktigt fin liten herre. Kram från Skåne land