måndag 26 januari 2009

God Kväll !

Sitter fortfarande i min lilla myshörna :) Har ju då inte bara suttit här sedan sist jag skrev. Jag har faktiskt hunnit storhandla , ätit, duschat och hmm inget mer! Men efter allt de så hamnade jag här igen! :) Strykt! STRYKT har jag också gjort! Jag är nog bland de sämsta i Världen på att stryka. Jag får skylla på att de tog bort stryk-lära på Hemkunskapslektionerna i skolan. Synd att strykning inte var ärftligt, isånnafall hade jag varit sjukt bra på att stryka, Min pappi är jordens bästa! tro mig!
Oj, jag skulle ju tagit lilla Hugo på hans kvällsprommenad ikväll! Och de tänkte jag faktiskt göra efter jag skrivit klart här. Men nu hörde jag hur dörren gick. Så antigen har Arne glömt att jag skulle ta honom, Eller va han bara så snäll och tog honom så jag slapp gå ut i kylan! :) Nu låter det som att vi inte pratar med varandra eller umgås överhuvetaget. Och de är inte sant. Men Arne har legat i soffan och tittat på någon jäkla NHL-hockey skit som jag -inte-ett-dugg-e-intresserad-av! Så därför blev de så ikväll!!

Nu ska jag börja äta alla mina vitaminer också. Och jag ska verkligen äta dem varje dag! B & C vitaminer och Longo Vital . Longo Vital äter jag för min Afte. Det hjälper faktiskt. Man slipper ju aldrig rikitgt undan blåserna i munnen men istället för att ha 4 så får man kanske bara 1 eller 2. Och om man har rikitgt bra dagar så har man inga alls! Tycker att det är dumt att de inte finns medicin för de. För man lider ju faktiskt, De gör så äckligt ont , läpparna blir torra, man kan verken äta eller dricka normalt, svårt att sova och sist men absolut inte minst man kan inte prata ordenligt.
Men jag får väl vara glad att jag har longo Vital i allafall. De är ganska dyra, men de är så värt de, De lindrar lite ju! :) Nej nu ska jag nog sova! :) Vi hörs imorron kanske ! Natti natt!

Inga kommentarer: