måndag 12 januari 2009

hmmm

åh fy fan vilken dag det varit idag då! Jises. Jag är helt slut! Men är tack och lov hemma från jobb nu. Känt som att jag aldrig skulle komma ifrån jobb. Det har varit å göra precis hela tiden sedan klockan slog 07.00 imorse. Det var iofs någon gång vid 10.30 de va ca 2-3sekunder lungt. Jag lovar, jag ljuger inte . någon enstaka sekund såg jag lyckan men sen sen blev de mörkt igen.
Om jag ska vara riktigt ärlig så tror jag att jag kommer bli psykist sjuk när jag blir äldre. Jag tror man inte kommer undan de när man jobbat i växlen på karolinska.

oj nu kom arne. vi ses! hej!

1 kommentar:

Mamma sa...

Lugn och fin, inte blir du psykiskt sjuk av detta. Glöm bara inte att ta det lugnt och vila skallen när du kommer hem. Ta en god bok och sträck ut i soffan, krama Hugo (eller Arne) om han é hemma. Ta en promenad och ladda batterierna.
Kram från lilla mor