tisdag 6 januari 2009

trettondag jul

åh hej! Gissa vem som jobbar denna underbara röda dag? Jo lilla Kamilla! :) haha. Jag är 80 på att det kommer ringa något så äckligt mycket idag! Fast de sista 20 säger mig att det kommer bli ganska så lungt. Tåg pendlen från Älvsjö 06.08 idag istället för 20-25pers som i vanliga fall brukar hoppa ombord på tåget så vart vi istället 3 :) Väl vid centralen skulle jag ta buss nummer 59 som brukar ta en kvart att ta sig till Karolinska men tog istället 6min. Det var inte en kotte ute:) Så jag kan väl inte säga att morgonen började dåligt. Fast klockan är ju bara 07.15 så jag har ju hela långa dagen framför mig!

Igår då! Fantastiskt kul. Ringde Loppis igårkväll och lade fram ett fantastiskt förslag. Och som de ser ut just nu så finns de en chans på att de kommer hända. Vi har planerat att sommaren 09 ska bli en fantastisk sommar. och vi ska inleda den på de mest fantastiska och roligaste sättet man kan tänka sig. så det hoppas vi på ! <3

nej nu ska jag försöka hitta på något roligt att göra!
vi hörs senare idag så ni får höra om min dag är helt katastrof eller om jag kommer glida igenom den på en räckmacka :) tjing!

Inga kommentarer: