söndag 2 november 2008

15/11 kommer ni?

Jag vet jag vet att det var halloween igår
och att många klädde ut sig! de flesta förutom
jag! Så därför tänkte jag ta igen det den 15/11
hemma hos oss! Min Födelsadags-fest i stockholm
Ja, är kanske lite sent ute! Men ändå. Vi kan säga
så hära: Man får klä ut sig till vad man vill.
Inget speciellt tema! För då blir det så mycket
jobb med att komma på hur man ska se ut +
köpa en massa saker man bara använder för en
kväll! Så vi gör att man får klä ut sig till vad man
vill, Så rota igenom era garderober efter något kul
att klä ut sig till, eller ta det som ni hade på er igår,
Ni som är bjudna firade ändå inte Halloween
tillsammans (förutom kim, igge, chrille & cissi)
Men ändå. Så det spelar ingen roll vad ni klär
ut er till för vi har ändå inte sett det förut på er!

då vet ni det! Ni får en personlig inbjudan också!
hoppas ni kan komma!

-k

Inga kommentarer: