torsdag 20 november 2008

snart åker vi !!

tjena:)
sitter just nu på jobb-datan med de märkliga tangent-bordet
(sånivet)haha! 3st sjuka idag och det är fettmycket att göra!
(jag har rastjust nu så nej, jag slappar ej, eller jo, men inte

på arbetstid) Men det är finfint väder idag iallafall. och det
är bra- med tanke på attvi ska köra ner till Skåne imorron.
yes. äntligen! jag längtar som bara den! ska bli kul.
Vi har redan planerat fredagskvällen, Den börjar med
att vi anländer till mammi & pappi såklart. Sedan äta
foundue, om vi hinner så ska jag å lilla lopp sola lite också.
efter vi käkat så ska vi spela tp. Martina hade redan paxat
att få vara i samma lag som pappi, så jag kommer vara med
mamma och Arne får vara med Chrille. Jag & Mammi kommer
så klarspöa dem totalt. tror ni inte det?
Sen blir det väl så sent så de är dax att lägga sig å nanna,
så man är utvilad till den stora dagen! :D LÖRDAG!
åh det ska bli så kul att träffaalla igen! :)

Igår vart vi hos majsan & roger. (Arnes föräldrar)
och firade mig!:) Mycket god mat, och blommor
smat present. De var ett present-kort på IKEA!
åh fantastiskt bra ! Det behövde vi verkligen :) suuper!

nej nu vill jag inte sitta här längre! Vi ses. k

Inga kommentarer: