lördag 1 november 2008

Halloween :)

buuhh. Jej Idag är det Lördag, Men inte vilken
Lödag som helst alla helgona lördag! :)
Och vi ska typ om 3½ timme bege oss till
Tranås! Ska bli så himla kulit. Jag längtar!
Jag & Kimiz och Cissi såklart ska sitta längst
bak i bilen (nej ingen limmo, tyvärr) Men ändå
en bil som är ganska så lång, (nej, det är ingen buss
heller) hur som helst så ska vi ha skit kul!

Fast på sätt å vis känns det lite trist, Ska
verkligen försöka att absoolut inte tänka på det
men inatt så kommer det vara exakt 5år sedan
min kära vänn Johan gick bort ! :( Tänker på
honom ganska ofta, och att världen är allt bra
orättvis. Precis på dagarna 5år sedan!
Det var efter det mitt liv förändrades ganska mycket!
Jag slutade träna friidrott (som jag gjort så länge jag
annars kan minnas) Det var mitt liv, Jag gjorde inte
mycket annat än att tränade och tävlade.
Jag tappade Johan samt alla andra underbara människor
som jag tränade tillsammans med! Det är vekligen något
jag ångrat i mitt liv, att jag slutatde . vist det var många
som slutade efter olyckan, Men det fanns ändå några som
stannade kvar, och jag ångrar verkligen att jag inte var
en av dem! Men men , sånt är livet. Hade även en
väldigt trist period efter olyckan och typ hela gymnasiet.
Sen ett halvår efter min student flyttade jag till Stockholm
och har det bättre än någonsin! (Förutom att jag saknar min
familj och mina Landskrona-vänner) Så allting löser sig alltid
tillsist :) Jag kan väl knappast ha det bättre än vad jag har det nu?!:)

ojoj. nu måste jag göra mig klar! vi ska nämligen vara ombytta
och sminkade och hår-fixade innan vi åker ! Så jag har
en hel del att göra. både med mig själv och Arne, vågar inte
lita på att han kommer fixa sig själv, så det är lika bra att
jag hjälper honom, så det blir rätt:)
hörs sen! Hej !

ps. Johan hoppas du har det bra i himlen !

-k

Inga kommentarer: