onsdag 26 november 2008

den , den, eller? den kanske?

tjoho. har nyss kommit hem från stan. Var inne
med Arne och skulle ha en riktig vinterjacka till
honom, men nej, velaren ARNE kunde inte välja!
typiskt honom, Han skulle vilja ha saker men sen
om de finns olika modeller av sakerna han vill ha
så kan han inte bestämma sig för vilken! hopplöst!
Börjar fundera på att jag kanske borde handla alla
saker till honom, för jag kan slå vad, skulle jag ge
honom en jacka eller vad de nu kan vara så skulle
han tycka om den och använda den! Bara han själv
slipper vara med och välja!!

jäkla karlar !

1 kommentar:

Tezz sa...

haha, låter som det är arne som är tjejen i ert handlande ;D men du kan hälsa han att han kan vara lugn o inte ska ta illa vid sig, för jag är likadan om inte värre (jag är ju dock tjej förstås) :P