lördag 15 november 2008

Välkommen Välkommen Välkommen!

doododooo! Jej, :) Nu vill jag redan att alla ska komma,
hehe, fast jag har inte äns börjat göra mig klar! hehe
Men jag tycker att det ska bli kulit. Nu har jag
pratat med nästan alla som kommer, Det blir fler
än "väntat!" men jag tycker att det ska bli himla kul-
Prata för en stund sedan med Mimmi och Robban också!
och lilla James hade fått en fin maskerad -dräkt av
Kim och Igge, åååå hoppas dom kommer förbi ikväll:)
det skulle vara kulit. Å Adde som jag int e hört något från
visade sig att han inte tagit emot något sms från mig.fast jag
är 100 på att jag skickade till honom. så han trodde inte han
vart bjuden , men han kommer i allafall! :) Jag vet att jag
skrev innan att de som inte svarat inte skulle få komma.
Men allt har blivit helt cp. så det får dem vist då! :)
men nu hädan efter så ska jag aldrig skicka inbjudningar.
Det blir ju fel hur man än gör! Folk tycker si å folk tycker så.
och jag orkar inte höra på allt nu mera. så nu så är alla hjärtligt
välkomna!:) Nu ska vi ha kulit ikväll! Jag ska iallafall! :)

nepp lägger in bilder efter lopp kommit! Hej -k

Inga kommentarer: