fredag 7 november 2008

växlen hallå hallå HA-llå.

Kopla mig till 22! Haha. sitter just nu på jobb
och alla mina kolegor har gått hem! På Tv
just går det inget vettit. Berg flyttar in blev det!
Men det får gå! Åh fy hundan vad jag fortfarande är
förkyld. har suttit och nyst och snorat hela långa dagen!
Frächt ? Jag vet ! Men vad gör man inte ? Men faktiskt
så hoppas jag innerligt att det händer ett mirakel inatt
och jag blir helt frisk, för jag skulle så gärna vilja åka
skrillor i helgen! jag vill jag vill jag vill!

Ush, Gud, det ringe precis när jag var mitt uppe i
att skriva här å jag blev så rädd. Trode först att det
var akut-larmet. ush, tycker inte om det, har inte fått ta
ett akut larm förut och nu sitter jag här. alldeles ensam
och kan inte tvinga någon annan på de ifall det skulle ringa!
Är så himla rädd att göra fel. Det är ju trots allt på liv eller
död för en patient. Vilken ansvar jag har . Shit, Inte varje
dag man har det inte. tänk så skulle de ringa, och jag klarar
det galant att ta emot det och sedan skicka iväg larmet till
alla och den här stackarns människan skulle klara sig!
Då skulle jag på sätt å vis vara en hjälte? För jag var ju
faktiskt en liten del i det hela !? :)eller liten å liten får inte
jouren larmet så kan ingen hjälpa människan! så det är bra
att jag finns!

Nej nu ska jag bläddra igenom tvkanalerna! Hej!
-k

1 kommentar:

Mamma sa...

växeln hallå hallå!!!!!! Hoppas din förkylning går över och att du verkligen får fast tjänst där i växeln. Där ser du att man är behövd i alla lägen. Kramar från ett ruggit och höstlikt skåne.