torsdag 13 november 2008

flitig som en myra!

puh, nu äntligen så har jag blivit klar med
en massa saker, skurat badrummet, tvättat
ätit lagat mat samt mat till lunch imorgon
och varit på prommis med Hugo, Och inte att
förglömma jag var och solade med Lopp också!
Kan ni förstå hur flitig jag varit? Men ändå finns
typ 100 saker kvar att göra! Men jag tog mig friheten
att vila lite just nu!
Nu är det klart vilka som kommer på lördag också.
vi blir 9stycken! Skulle dock inte förvåna
mig om de som änu ej svarat skulle dyka upp på lördag
ändå och tro att de är välkomna!
De är så vissa av människorna funkar.
Och jag väldigt trött på det! Så nu får det vara nog!
Dom ska inte få komma! Om det inte har en skit fin
present med sig. (Och alla saker de lånat av oss för
hyfsat många månader sedan) då kan jag kanske börja
fundera på att släppa in dem! Annars får de va!

Nej nu är det dax att fortsätta slita!

so long suckers..

Inga kommentarer: