onsdag 12 november 2008

ett två tre fyra fem

Då var man hemkommen från jobb och har varit ute
med hugos. Och det är så skönt, För det första ganska
lugn dag på jobb + att jag slutade redan klockan 12.00
var dock uppe och studsa 05.00 imorse, men det gör inget!:)
haha, kom nyss och tänka på att igår hade vi katastrof-övning
på sjukhuset, "en bussolycka med 60personer, därav 15 barn.
Och ja, det var bara en övning, men jag vart så jäkla nervös.
Samtalet skulle ringas in runt 08.45 och jag började precis då.
Snacka om att man var helt hysterisk, Jag fick inte ta emot samtalet
tack å lov, det kom till en annan! Men hjärtat klappa som bara den!
Efter larmet gått var det full rulle, Det var makalöst så mycket
det ringde, och alla stackare som jobba nere på akuten var
skit stressade, Tänk att ta hand om 60 pers + alla de
andra människor som åkt in till akuten. Vist det var bara en
övning, men dom var ju fortfarnde tvugna att behandla dem som
om de var svårt skadade på riktigt. Så efter den dagen var man helt slut!

å lite gossip, Den kom en kille till teleservice igår för att låna
en sökare de ska ha när de spelar in nya beck :) Haha,
ska försöka luska lite mer om de ska spela in något på sjukhuset.
Om de ska de, så hittar ni mig den dagen i hälarna på Persbrandt!:)

Nu är det minsan mindre än en vecka kvar till min födelsedag!
Känns underbart, men jag längtar som bara den ! Ska ju fira
på lördag , tidag(min födelsedag) samt nästa lördag igen nere i
Skåne med min släkt och mina bästaste vänner! Det är så klart
höjdpunkten att åka till skåne ! Det kommer blir så himla kul!

nej nu ska jag titta på en film eller nått annat kul !
Hej! -k

2 kommentarer:

Tezz sa...

nej men dåså,då kan jag ju va lugn :) haha, bild på mig i sjukhuskläder :P ? Mja, när man är på operation så har man såna särskilda gröna kläder. Men annars så har vi blå eller vita =) antingen typ en sån "klänning" eller också byxor med en tröja. Rockar är bara för läkarna ;D

Tezz sa...

ÅH! ska det komma fler beck filmer? Trodde de inte skulle bli fler nu :O :O ? ? :D