tisdag 4 november 2008

suck!

Sittepå jobb just nu. Skit märkligt tangentbord
på denna "surfing-data" mellanslagstangenten funkar
sådär bra, så nivet! ;)

Idag så vetjag intevad jag ska göra rikitgt. Ingetspeciellt
känner jag för just nu! Eller jo just nukänner jag för
att gå hem. Jag slutar inte förän klockan 16.00 .
och så ska jag springa hem för mammi skulle ringa
mig idag:D Hoppas hon får lov att åka hem snart!
Tycker synd om mammi. Hon hade fått en liten
propp i hjärnan! :( Men hon får medicin så hon blir
förhoppningsvis bra tillsist. Fast kom på att pappi
harju också haft proppar. och han äter fortfarnade sina
mediciner, stackare! Fast pappi verkar må ganska bra
fast han måste äta alla tabletter varje dag ändå! :)

Nej nu ska jag minsan inte sitta härvid detta konstiga
tangent-bordet mera! Vi hörs sen!
Hej -k

1 kommentar:

Tezz sa...

aha.. då ligger hon på avdelningen mitt emot där jag är. Jag praktiserar på neurokirurgen ju. Men ja då får vi hålla tummarna om att hon får komma hem snart och bli kryer. Kan ju se om jag hinner imrogon och gå inom där o se om hon är kvar :) Åh shoppa i london, skojar du :D jag vill ha allt! :P Nej men jag tänkte faktiskt jag skulle upp till dig i sthlm typ andra helgen i dec eller ngt. Så kan vi shoppa loss och ha beck-natt o annat mys o skoj :) PUSS <3