måndag 24 november 2008

Hej mitt vinterland!

Hallå hallå!
Har dessvärre inte kunnat lägga upp bilderna
i min bilddagbok än, För hem kom Arne vid 12.00
för hans data på jobb hade lagt av, Och nu har
han suttit hela dagen vid hans data och jobbat,
(har alla bilderna på just den datan, typiskt att jag
inte lade över dem på min bärbara istället, Så dessvärre
blir det att jag lägger upp bilderna imorgon istället.

Idag har jag hunnit med jätte mycket känns det som!
Jag har städat & tvättat rensat bland kläder.
Skrivit en lista på saker jag vill ha till lägenheten från Ikea!
hittat en super fin klänning på Gina tricot. Kan slå vad om
att den inte kommer finnas i min storlek. Ska in till
stan direkt efter jag slutat jobba imorron och kolla om den finns!
Så håll tummarna för mig imorgon!

Hunnit snöa har det också gjort idag, fy jävlarvad mycket snö
det är ute, mysigt. men mycket! Det snöade fram till 14.00 typ!
Sen började de igen vid halv 4a. Kan ni tänka er?

Nu ska jag försöka slita Arne från datan och ta med
honom på en prommis. Och kanske lite snöbollskrig!
måste dock först hämta min långa varma (men skit fula)
jacka i förrådet. hoppades på att jag inte skulle behöva
använda den detta året också. Hade tänkt mig köpa en
ny, Men valde att lägga mina pengar på London istället.
Men ack, Nu är de så kallt å jävligt ute att jag dessvärre
måste använda den!

Hej! -k

Inga kommentarer: