måndag 3 november 2008

mammi bli frisk!

Hallå!
igår var det den 2november. och Pappi ringde
och sa att mammi ligger på Lund´s sjukhus :(
Det vill inte jag att hon ska göra! Mammi
du måste bli frisk! Jag vet inte rikigt vad jag ska
göra?! Ska jag åka ner? Pappi sa dock att det inte
var något större fel, Men ändå skulle hon ligga över
natten och kanske längre än så! Hon åkte ambulans från
jobb med smärta i bröstet ! det är ju inte alls bra?
Så just nu så sitter jag och väntar på att antingen
Mammi ska ringa eller Pappi. Ska minsan prova
ringa hem och höra efter, Kanske pappi är hemma
och svarar! vänta lite....
Nä inget svar! Han är nog hos mammi då! så
får vänta till dem ringer mig i stället! :S
-k

1 kommentar:

Tezz sa...

usch då :( Du får ju skriva en uppdatering så fort du vet ngt. Inte kul alls. Hälsa henne krya på sig från mig! Kraaam <3