tisdag 4 november 2008

min tarre-gitarr!

haha. Åh vad jag blev glad nu. För det första
så har mamma kommit hem från sjukan! Bra
För det andra!! Tezzelini kommer upp och hälsar
på mig i december (förhoppningsvis) Haha. Är det
inte underbart!? Fy vad jag längtar nu, Det kommer
ju bli nått så fruktansvärt kul! Shopping i stan.. Sen
beck -natt - maraton som vi hade när vi var yngre!
åh det kommer bli så fruktansvärt kulit.
Och jag ska givetvis se till att vara ledig hela helgen!:)
kul kul kul.. Kan ni tänka er att en så långtråkig dag som
det varit idag helt plötsligt kan ändras så där?!
Jag är nog jordens-lyckligaste just nu ! :)
Och inte nog med det, när jag fyller år i skåne, så ska
vi äta fondue på fredagkvälllen! Muuummms !

Min Tarre :)


Nej nu ska jag se Gossip girl och njuta av denna underbara kväll!

tjing! -k

1 kommentar:

Tezz sa...

heej =) aah, jag pratade nyss med henne lite på msn. Vad skönt. Skönt för dig med så du kan slappna av däruppe! Jag vet inte var jag fick det ifrån? Tänkte på det förra veckan att jag skulle vilja det. För annars när jag åkt upp så har det alltid varit för vi skullat en massa. Så tänkte jag dels att där är mysigt närmre jul. Också kan det vara skönt och bara umgås och ha allmänt skoj för ovanlighetens skull, som på den gamla goda tiden :) Ja vi kan absolut ringas o bestämma. Sen kmr jag ju till dig härnere den 22/11 då kan vi planera mera! Pusss <3