lördag 8 november 2008

trädgårds-mästarn!

Nu precis har jag och lilla hugo varit ute i trädgården
och städat och försökt komma en bit längre på staketet!
De jäkla staketet. känns som att det alldrig kommer bli
klart! Skit svårt att sätta upp det snyggt när det är en

backe i ena ändan. Men tillsammans så kom vi en liten
bit på vägen. Nu känns det som att jag behöver någon stark
karl som kan hjälpa med resten! Och Arne sitter bara
och spelar tv-spel, Han har redan gett upp hoppet om att
staketet sitta där en vacker dag. Så någon annan frivillig
som vill hjälpa arma mig? Jag vet att pappi är duktig på
sånt, Så jag längtar till han kommer upp så han kan hjälpa mig!:)
Fast inte nog med det, Själv tycker jag staketet är grasligt.
Så nästa vår ska jag minsan ta mig till Bauhaus och köpa
något snyggt bambu/gräs liknande "staket"- vägg och fästa
fast i detta osmakliga staket som "sitter" där nu ! :)

Pugoooos :)

Inga kommentarer: