tisdag 25 november 2008

Potts , Jag är inte fattig! :)

Oki. nu är jag lite gladare, Satt innan och betalde
räkning samt förde över en massa pengar till Arne.
Och blev skit arg när jag upptäkte att man har typ inte
några pengar kvar efter allt de dära! åh, De kändes så
hopplöst och skit tråkigt! Men sen kom jag på att mer än
hälfen av de pengarna jag förde över till Arne var ju bara
mina spar pengar! Så efter lite grubblande och lite lyssnade
Paul Potts så är jag genast på bättre humör :D
Jag är ju trots allt inte fattig egentligen, Eller jo, på ett sätt
och vis är jag ju det för jag kan inte leva loppan och handla
en massa saker jag skulle vilja ha just nu!
Men ! Pengarna har ju inte försvunnit bara så där. Dom
finns ju. & en vacker dag kommer jag vara så fruktansvärdt
lycklig för att jag sparat så himla mycket så när den dagen
kommer får jag leva loppan istället! :)
(om ni undrar varför jag för över mina sparisar till Arne
så är det för att om jag själv skulle ha dem på ett konto
hos mig, Så skulle jag bara nalla av dem, tro mig!)


Time To Say Goodbye. -k

ps. klänningen fanns i min storlek. + jag fann en bättre färg på
den! (och nej mamma, den hade inte något att göra med att
jag kände mig fattig. Den var äckligt billig.)

Inga kommentarer: