lördag 22 november 2008

första pulka åkningen!

tjena! nu är vi nere i Landskrona. kom igårkväll.
vi började med att äta den fantastiska Fondue´n.
Så underbart gott de var! blev propp mätt. !
Sen de berömda TP. haha Chrille och Arne blev nog
vi alla lite impade på. dom vann ganska så stort.
men ack så lätta frågot de fick. vi fick mycket svårare.
måste även tyvärr medela att jag å mamma inte kom
på andra plats heller. vi kom sist. tyvärr. dels mitt fel
kanske, jag envisades med att endast ta de bruna frågorna,
jag ville väl leka att jag var lite smart för stunden och välja
dessa skit svåra frågor. Tyvärr var jag inte så smart som
jag trodde, så ett tip , alla som älskar läsa böcker, och har läst
typ alla som finns. Välj bruna frågor då! då kommer ni vinna!
Jag lovar. Vist fick vi någon jag kunde som handlade om
mumin eller något likande. men resten har jag ingen aning om
vad de var för något ens. men men.
Snöade gjorde de också. massvis. Har hört att det snöade i sthlm nu
också. Men min å loppis första pulka-åkning skedde i gårkväll
runt 23.00 när alla små ungar gått och lagt sig. Åh det
var jätte roligt. och lilla Hugos tyckte också det var kul.
ska lägga in lite bilder sen när efter jag fått in dem på datan!

Nu ikväll återstår födelsedags-festen för mig & brossan. kl 18.00
kommer alla:) det ska bli kul!

nej jag åter kommer senare. nu ska vi till konsum och handla granatäpple
och kanske något annat gått :) hej -k

Inga kommentarer: