torsdag 6 november 2008

Hugo, Flufftäcke & Jag!

Har varit hemma från jobb idag också. Men tänkte
ta mig till jobb imorgon. Har dock ett mindre roligt
pass imorgon som är mellen 12-21, Men Efter klockan
18.00 brukar det ju vara lugna pukar, så då hinner jag
läsa lite samt títta på tv. Sen blir det bara att åka hem
och umgås med Arne och lilla Hugo :)
Hade dock tänk att vi skulle åka skridskor i helgen.
men jag och hugo har grymtat i kör här hemma 2
dagar nu så jag får nog spara mina skridsko-konster
till nästa helg istället. Roligare att åka skridsko om man
inte är sjuk! Önskar just nu att vi hade värsta badkaret hemma!
åhh vad jag skanar att bada, Vi hade det i förra lägenheten,
men inte i denna. åh det skulle vara perfekt nu när man är sjuk
och allt! Jag vet vad jag ska göra nere hos mammsi å pappsi
när vi kommer ner iallafall :)

nej fy vad jag är trött och mår så där halft bra! nu ska jag
vila mig tillsammans med hugo och mitt fluff-täcke.
hej!

1 kommentar:

Mamma sa...

Hej sjukling! Badet väntar kan tro att du saknar det, speciellt när man fryser och är förkyld. Krya på dig och ha en mysig kväll alla tre.
Kramar från Landets Krona