måndag 24 november 2008

Godmorgon!

Halli Hallå här kommer lilla Kamilla! :)
Har precis kommit upp ur sängen. Det var så
fruktansvärdt skönt att sova. igår va de en långdag!
Men i lördes vart en jätte rolig dag, tack till alla som
kom och firade mig och brossan! Det var super kul!
Och tack för alla presenter :) Tillmestadels fick jag
pund/pengar att växla samt presentkort på Forex.
Åh jag kom upp i en ordenlig summa :) Måste dock
spara lite till. men de är ju som sagt inte för än i mars
vi åker! Sen fick jag presentkort på HM, och sedan
underkläder av tjejerna!Mycket fina!!!
Igår så lämnade vi Landskrona vid 12 halv 1 .
Väädret kunde vi inte klaga på. Jag körde första biten .
Sen Loppan och sen Arne. Men vi lämnade Hugo kvar
nere i skåne. :( Jag saknar honom redan
så himla himla mycket. känns lite jobbigt. Jag vet att han har det
jätte bra där nere med mamma pappa farmor &farfar! men ändå!

Idag är jag ledig verkar de som. trist. vet i katten varför. men tydligen
så är jag det! hmm.. Vad ska jag då hitta på idag ?! Har ju ingen
loffiee att umgås med! :( Nää. nu ska jag lyssna lite på Paul Potts.

Min nya idol :) haha! eller nä. titta precis på kl. bara 08.00 .
gasta tidigt. jag få kolla på tv ett tag å sedan lyssna ! Ja, så får de bli.

Ska även slänga upp lite bilder från helgen! Ses sen! hej -k

Inga kommentarer: