onsdag 15 april 2009

bara 1½ månad kvar!:)

tjingalong! Är hemma från Landskrona nu, Vi kom hem i måndagskväll, På ett sätt är det skönt att vara hemma men på samma gång trist. Jag hade de verkligen såå bra kul & mysigt i Landskrona. Men ja, Nästa grej jag ser såååå framemot sker om 1½ månad. Då äntligen far vi väg till Grekland. 30grader varmt, sol, bad, mat och margaritas :) Och med det så har jag å loppis gjort ett avtal att vi ska träna gärnet fram till dess. Från och med igår. Vi tränade då också och jag har redan lite smått träningsvärk efter de passet:) Men den ska ju såklart tränas bort redan ikväll:) På lördag ska jag å loppis tidigt på morgon på ett yoga pass och efter de fara ner till Nynäshamn och äta rökt makrill och bara ha de bra . Det ska bli riktigt mysigt, om vädert tillåter såklart! Nää nu kallar Hugo, Vi ska på en lång promenix innan jag ska iväg och jobba! (på dagiset) Vi hörs mer sen :) Hej!

1 kommentar:

Mamma sa...

Träningsvärk går över, kämpa. Har du också en ny bikini till resan?
Kram