torsdag 2 april 2009

uttråkad

puh vad tiden går långsamt. kom på att jag inte skulle vara därförän kvart över tre ! Inte kvart i, som jag fått för mig! Efter jag varit hos fot-tanten så ska jag nog försöka ta mig till högdalen och sola lite. är sjukt blek. sen bums hem och fortsätta med min Engelska! Läste nyss att de inte vart någon inlämningsuppgift nästa vecka. Och de tackar jag GUD för :) för de hade jag varken haft lust eller tid till att göra ! Pratade nyss med min Annispannis. Och vi ska träffas om exakt 1vecka:) åh de ska bli så kul. nästan 1 helt år sedan vi sågs sist! så jag lääängtar så till nästa torsdag! Måste ju såklart träffa tez å gänget också. Ska nog ta å ringa henne imorgon så vi kanske kan planera lite. Hoppas de inte är upptagna vaje kväll när jag är nere :) För de skulle vara så kul å få träffa dem också!:)
När jag ändå inte hade något bättre förmig så tog jag en bild så ni kunde se min hår-förlängning som jag gjorde i tisdags! Ingen bra bild. men De va den som blev bäst av typ 100stycken. Så ja, Där ser ni hur taskig jag blir på foto! :) svejs!


Inga kommentarer: