tisdag 28 april 2009

Speedy G

Vist blir man bara så himla glad av att lyssna på Speedy Gonzalez , Jag älskar den låten det har varit min favvo-låt så himla länge och jag tröttnar verkligen inte på den! :) Jag tycker den är bäst med Magnus Carlsson & Barbados:)

just nu så hoppar jag runder i mina nya mjukis-brallor, pjamas-tröja och tub-sockar och dricker en banana-shake och lyssnar på min otroligt braiga skiva. Den går minst en gång varje dag, och är blandad med de mest svängigaste låtarna jag vet! Arne är sjukt trött på min skiva, men jag älskar den! Så det här är min lycko-stund på dagen :) Då jag bara får vara lycklig och inte tänka på något annat i hela världen! bara vara i min egna lilla värld! :)


sjukt söta va? man blir glad varje gång man ser dem,
så nu är det kul att borsta tänderna också!
är inte jag bara för fiffig?

-tjollie

Inga kommentarer: