torsdag 9 april 2009

Skåne, Skåne, Skåne <3


Nu vi er i Skåne:) Det er sååå dejlig og sjov!! haha. Kom hit igår kväll, åkte först och lämnade däcken hos Anders & Karin, Där det även var kalas för Anders som fyllde år:) Så farmor,farfar, Andreas, Peter, Frida, Ina & Knut var där också! :) Sen körde vi hem till Mammi & Pappi. Hugo vart så duktig när vi åkte bil igår. Han hade sitt bilbälte på sig, Och var helt lung & stilla! Super duktig. Idag gick vi upp kl 8:a, och vi fick leta påskägg. hehe. Letade mig förgäves men tillsist så fann jag mitt ägg. bakom gardinen i stora rummet. :)



Sen efter de så körde vi och lämna bilen hos en trevlig karl på en verkstad. Vi får hämta den sen igen innan klockan 2 :) Och fram tilldess så ska jag minsan inte sitta här framför datorn och häcka. NU är jag ju i skåne och då finns massvis med roliga saker att göra! Nu tror jag minsan att vi ska traska över till världens bästa Farmor och Farfar åh fika lite :) hörs sen! farvel

Inga kommentarer: