torsdag 2 april 2009

När små tulpaner i mossa rodna och blossa krävs inga stora ord

hallihallå! Nu har kag hunnit med jätte mycket. Varit hos fotvården, Solat, ätit, städat Och lite på engelskan! duktigt. åhhhh vet ni vad jag fick av Arne när han kom hem? Blommor! haha! Jag klagar alltid på att jag aldrig får blommor av honom. och idag så fick jag de. vad oväntat:) tulpaner vart de ! :) va fint! Jag har även fixat till min å hugos mys-kväll i morgon :) sjukt mysigt ska vi ha de inne i sovrummet med jätte mycket godis & läsk. å så klart så ska jag hyra minst 2filmer! Arne ska hem till en gammal arbetskamrat imorgon kväll så då passar jag & Hugo på att bara lata oss och ha de mysigt! för sen på lördag är de fullrulle. Arne ska med en arbetskamrat till globen på någon mässa. å under tiden så ska jag köra över till majsan & roger och tvätta bilen utvändigt & invändigt. och hugos får springa fritt i trädgåden och sen när arne kommer hem typ vid 1 - 2 tiden så ska vi nog till Bauhouse och shoppa saker till trädgården. lite blommor och sånt samt så vi får upp våran grind någon gång.
oj nej Engelskan kallar. vi hörs imorron!


2 kommentarer:

Mamma sa...

Vad fint du har gjort. Du pysslar ju för fullt och så skrattade du när jag gjorde det. Ha det så bra och vi ses nästa vecka. Jag är också ledig till helgen. Kramar från oss.

Tezz sa...

hihi, så söta små kycklingar :) Självklar SKA vi ses när du kommer ner. Vad kul att du är nere så länge. Jag är faktiskt ledig nästan hela tiden.. Jobbar natt lörd - sönd och sönd - månd, annars är jag fri alla dagar :) Den 10e, på fredagen alltså, fyller ju theresa år och vi alla ska fira henne genom typ fördrink hos henne sen ner till inferno och äta, du kunde hängt på då ju! Fast ni kanske har andra plans på fredag-kvällen. Men hursom så ska vi ses! Kan ju ta en film och snackar kväll?! Vi får höras och planera. Puss o kram, MISS U