tisdag 21 april 2009

burrr (på skånska)

tjenixos! Kom nyss hem från jobb! Idag har jag varit i Solna och jobbat! Och imorron är det Huddinge och sen tors-fre blir de solna igen! Ett jäkla farande alltså! Men man ska ju inte klaga:)
Ikväll hoppas jag på lite träning, Känner inte mig riktig säker så jag gärna går dit helt ensamen på en vardagskväll när det är så mycket folk. Så jag får hoppas Arne tänkte träna lite idag! :) Så kanske jag kan gymma lite i morgon dirr efter jobbet mitt på dagen(=lite folk). Men vi får väl se! Igår så vart det ju fotboll och grillning hemma hos oss. vi vart 10 stycken å de vart trevligt. fast synd att djurgården förlorade, inte för jag håller på Djurgården så mycket. Jag håller ju på BoIS :) men de spelar inte äns i allsvenskan så om man räknar i allsvenskan så är det väl Helsingborg och lite Djurgården (Arne tvingar mig att hålla på Djurgården).hmm.
Har ni förseten kännt efter hur kallt det är idag? Det är inte OKEJ alltså. Imorse när jag skulle ta bussen till jobb så var det -1.7 . INTE OK. Nu vill jag att det ska bli varmt varmt varmt. Tack!

2 kommentarer:

Tezz sa...

fy tusan vad kallt .. här hemma har vi sol sol sol :) Skickar en solig kram med massa värme till min favorit i kalla sthlm! / thääss

Mamma sa...

Hej hjärtat, hur jäkla kallt har ni? Nu när klockan är 19.40 tisdag kväll har vi +10,5 och solen håller på att gå ner. Vad är det Siwan sjunger ´´ingenting går upp mot gamla skåne, i Landskrona är det toppen tycker jag....
Ha en underbar kväll./Kramar