lördag 4 april 2009

sol sol sol

tjenis! Åh vilket underbart väder de är idag! man vill ju bara vara ute precis hela tiden! Fick även ett sms från pappi innan där det stod "det är kalle väder idag" :) Åh de brukade jag å tez säga när vi vart små. De finns en liten seglarrestaurang i Landskrona hamn som är så sjukt mysig och tydligen skitrolig om man är liten som vi kallade för kalle´s ! Så jag hoppas att de är kalleväder nästa helg när vi kommer dit så kan man ta sin cykel och cykla ner till den :)
Idag vaknade jag kl 08.00 för hugo ville leka. Så jag gick upp då och lät hugo springa i trädgården en stund och tog honom efter stund på en prommis i parken! efter de så tog vi 2 bilen till majsan & roger, körde inom vivo för jag skulle skicka ett paket och lämna filmerna jag hyrde igår. Men jag hann lixom inte in i äffären för än hugo satte igång bil-larmet :) så jag sket i att lämna de just då och åkte hem till majsan istället. Där städade och tvätta vi bilen och slappa lite i solen med en fika :) Efter de for vi till bandängen och spela kubb med Hemming,Janet, Adde och Thomas! Nu är vi hemma och jag sitter här. fast de vill jag inte göra längre. jag vill ut i solen så vi hörs sen kanske! :) hej!


Jag å Hugos i solen!:)

Arne och Hugos spolar bilen!

Inga kommentarer: