lördag 4 april 2009

sånt e livet, så mycket falskhet bor de här!

oki då. Rallybrudar, mjaa. näää inte alls bra. Lite kul men de var nog tack vare för de va roliga skådespelare med. men själva filmen vart ingen höjdare! Har fått låten "sånt e livet" på huvet nu tack vare den filmen. TACK. lagom nu till jag ska sova! hmm:)
vart nyss ute med Hugos också. De va mysigt ganska varmt och helt vindstilla. men! helt plötsligt hörde jag kvidande från dungen. blev skit rädd trode de var en liten tjej som blivit/blev överfallen. Men sen fick jag syn på en Hare som sprang/hoppa för fulla muggar, och efter, kom en pytte liten hund som gjorde små pip ifrån sig. hehe:) så de vart vovven som lät. Men? Vart var husse & matte till lilla voffsingen? gick ca 30m till så hörde man dem ropa på hunden. Och då vart haren och hunden på väg mot stora vägen. shit pommes tänkte jag hur ska detta gå.
Jag tror att det slutade bra. Jag hoppas de iallfall. Nu tror jag att jag å hugo ska krypa till kojs. vi hörs imrron! adjöken! Nattinatt
-
sånt e livet, sånt e livet
så mycket falskhet bor de här.
Den man förlorar vinner en annan,
Så håll i vännen som du har kär!
Han kom om våren som en vårvid,
min kärlek fick han, och allt han tog.
Men så kom hösten och all den kärlek
han svor var evig, bara dog!
Sånt e livet, sånt e livet så
mycket falskhet bor de här.
Den man förlorar vinner en annan,
Så håll i vännen som du har kär.
Han fick en annan, jag har sett dem,
Han verkar lycklig och hon är ung.
vad jag har lärt mig av just detta ,
när hjärtat svider så sjung ja sjung!

Inga kommentarer: