tisdag 7 april 2009

Cheez Dippers

Idag så är jag på mycket bättre humör.Jag tror att vara hemma en hel dag inte är så nyttigt. Jag känner iallfall att jag mår bättre av att jobba åtminstånde en halv dag. För då har man gjort något bra några timmar. aja nog om det. Pös in en sväng på willys på hemvägen, skulle ju handla godis till små-killarna! Blev dock inte 100kg, men 1½ i allfall!:) fast de hade nog räckt med 1kg. men nu blev de ju lite över till mig också! :) När jag ändå var på willys så gick jag bort till kiosken för att byta in min triss-lott (som jag vann 50kr på, haha) till två nya. Så fick jag syn på en sak som såg väääldigt bekant ut :) CHEEZ DIPPERS ! shit pommes tänkte jag, Sånna har jag inte sett/ätit sedan jag gick i 4:an. De va såå roliga! Speciellt att ha med sig i matsäcken när det var utflyckt med skolan, Jag å Tarre-gitarr hade sånt flyt att våra föräldrars gemensamma vän Sven jobbade just på de stället som gör sånna:) så vi fick alltid massvis med alla möjliga Den skrattande ko -ostar, sjukt gott och roliga att äta :)

just nu så sitter lilla hugos i mitt knä och försöker slicka på mina fingrar när jag skriver, sjukt irri. Och jag väntar på Loppis. :) idag ska vi gymma! Det ska bli kul ! Nej ska se om de finns något jag kan göra en stund :) svejs!

1 kommentar:

Mamma sa...

Skrattande kon.Du kommer väl ihåg att du har en ryggsäck med kon.
Eller har du förträngt det? Kram från lilla mor