måndag 6 april 2009

blää, idag är jag arg!

Hej på er! Dagen började med att jag var uppe och studsade strax efter åtta! Ledig idag och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Har väl lite saker som behövs fixas innan vi åker, men jag vet inte om jag har lust att göra dem idag faktiskt. Skulle ju egentligen tränat idag med Arne, Fram till han kom på att han skulle och titta på fotbollen ikväll. Så nu sitter jag här utan ett busskort (för de tog Arne) och jag har ingen aning om vad jag ska göra. Har ju iofs bilen. Men kul lixom. Vart skulle jag köra någon stans? Jag önskar att vi var i skåne just nu, för då kunde jag tagit hugo till sandbergen eller något annat hundtrevlig ställe vid vattnet. nää ush vad jag är på dåligt humör. Måste göra något så de ändras. Hörs senare! :) hej!

Inga kommentarer: