fredag 3 april 2009

Läsk,Godis, lofers & Persbrandt!

tjenixen! Kom nyss hem från jobb/stan! Jobbade i solna idag så efter jag slutat så tog jag en tripp en till stan och inhandlade ett par vita lofers! Kan inte komma ihåg en vår då jag inte hade lofers. lofers=kamilla. så är det bara. Efter stan så åkte jag bums till högdalen och solade, samt handlade strumpbyxor, Börjar bli för varmt för långkallingar nu ju! Efter de tog bussen ner till Örby, handlade läsk,godis, gräddfil & rostbiff på vivo. Där jag även hyrde 2filmer, Rallybrudar & Maria Larsson´s Eviga ögonblick med peeersbbrant:) hah! kvällen kan väl knappts bli bätte! Nu väntar jag bara på att Arne ska komma hem så vi kan käka. å sen börjar min å hugo´s myskväll!
vi hörs mer då! :) Tjing

1 kommentar:

Tezz sa...

nej inte fått ngt sms :O ? säker du ringt rätt nummer :P ?