söndag 19 april 2009

En torsk & en sill kan inte stå still!

Tror ni inte att jag skrev ett inlägg nyss, och vart nästan klar, och så STARTADE Arnes idiot-data om sig innan jag hann klicka på spara? Jo, Minsan så var det! Åhh. Så nu orkar jag inte rikitgt skriva om allt igen så jag gör en super kort version av de istället. Har nyss tränat-känns så in i hundan bra att ha tränat på en söndag! Gårdagen- Fantastisk, fast kallt, men vi fick havsutsikt från lägenheten och vi fick våra rökta makrillar att äta så dagen blev kanon fast vädret va skit. Idag vet jag inte vad vi ska göra, tror jag ska dra med killarna på något häftigt, ska typ bara komma på vad:) Igår skrev även jag å poppis en lista på allt kul vi ska göra i sommar här kommer en del av de: Paddla&campa i någon sjö här i närheten, Afterwork varje fredag, Karneval i Landskrona, picknick, grilla, kvällsdopp, SPA osv.. Vi ska hur som helst ha sjukt kul! Åh inte att förglömma (vilket ni/vi nog aldrig-gör-för-jag-tjatar-om-det-hela-tiden) GREKLAND! nu är det nära:)

Loppi-doppi på väg till Nynäs!

1 kommentar:

Patsiie sa...

Men de sparas ju automatiskt var annan minut typ om inte varje minut.
Så då hade du de kvar tror jag!